Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, uruchomiła grupę serwisów tematycznych, związanych m.in. z modą, stylem życia, sportem, dobrami luksusowymi i wystrojem wnętrz. Do już działających dziewięciu serwisów wkrótce dołączą kolejne.
- Nowoczesny handel w sieci nie polega tylko na stworzeniu okna wystawowego z towarami. Produkty muszą być pokazywane w kontekście, wraz z użytecznymi sposobami ich wykorzystania, a doradzanie klientom to niezbędny element sprzedaży – mówi Piotr Bucki, Koordynator Serwisów Tematycznych w Grupie Nokaut.
Serwisy tematyczne Grupy Nokaut przynoszą odpowiedź na pytania, jakie zadają sobie klienci w czasie zakupów: czy ten mebel będzie pasował do mojej łazienki? Czy kurtka, która mi się podoba, będzie dobrze wyglądać z innymi rzeczami, które mam w szafie?
- Towar oderwany od sytuacji traci część potencjału. Dlatego w naszych serwisach oferujemy porady specjalistów, trendsetterów i projektantów – dodaje Piotr Bucki.
Moda, wnętrza, prezenty, zegarki i wiele innych
Portfolio portali tematycznych jest zróżnicowane. Wśród nich znaleźć można serwisy stworzone z myślą o aktualnych trendach w modzie damskiej i męskiej (Modna.jestem.co oraz Modny.jestem.co), gdzie użytkownicy poza gotowymi zestawami znajdą również cenne rady stylistów.
Drugi rodzaj serwisów to serwisy “prezentowe” (Gwiazdka.conaprezent.pl oraz Walentynki.conaprezent.pl). Ich głównym celem jest podpowiedź użytkownikom, jaki produkt, w zależności od okazji, będzie najlepszym podarunkiem.
Serwisy związane z domem i wnętrzem, w tym Krolestwolazienek.pl oraz kuchnia.urzadzam.to, to źródło wiedzy oraz ciekawych pomysłów dla wszystkich użytkowników, którzy poszukują najlepszych rozwiązań w projektowaniu wnętrz.
Pozostała grupa to serwisy poświęcone stylowi życia: Sekundaminuta.pl, Luxlife.pl oraz Fit.jestem.co, na którym poza sprzętem sportowym prezentowane są np. plany treningowe.
Portal jak ekskluzywny magazyn branżowy
Serwisy tematyczne Grupy Nokaut pełnią rolę internetowych magazynów branżowych, wykorzystujących media społecznościowe. To dzięki nim powstał pomysł stworzenia grupy wyspecjalizowanych serwisów.
– Opinie naszych użytkowników są dla nas niesłychanie istotne. Nasze serwisy tematyczne stworzyliśmy w wyniku analizy ich preferencji – komentuje Piotr Bucki.
Od września 2012 roku Grupa Nokaut uruchomiła łącznie dziewięć serwisów tematycznych: Krolestwolazienek.pl, Luxlife.pl, Sekundaminuta.pl, Gwiazdka.conaprezent.pl, Modna.jestem.co, Modny.jestem.co, Walnetynki.conaprezent.pl, Fit.jestem.co oraz najnowszy – Kuchnia.urzadzam.to. W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie kolejnych. W pierwszej kolejności będą to serwisy związane z aranżacją wnętrz oraz serwis dedykowany gadżetom technologicznym.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/grupa-nokaut-uruchamia-kolejne-serwisy-tematyczne